gràcies per passar per ací

diumenge, 13 de novembre de 2011

COM VA LA VIDA?

No sé si recordareu, com jo, els mesos que fa que els poders fàctics ens van privar de la possibilitat de sintonitzar TV3. 
També des de Catalunya se'n recorden de que ja no els podem vore. Per a comprovar-ho i si voleu gaudir d'una entrevista emesa per la televisió autonòmica de la que parlava podeu anar a aquest enllaç. Es tracta d'un programa on els protagonistes són Andreu Buenafuente i Eduard Punset. Crec que com a carta de presentació i garantia de qualitat i entreteniment no cal dir més.

2 comentaris :

  1. Encara no he vist complet el programa que ens has deixat. Però són dues de les persones que més admire. A Andreu fa molt de temps que el seguisc i Eduard em sembla una persona que ha aconseguit fer d'un programa que havia de ser de minories un programa amb una notable audiència.
    Bé, és ben trist al segle XXI haver de buscar com si fores un delinqüent la cadena de televisió que vols veure. Jo he seguit veient algunes coses però a través d'Internet i no amb la comoditat d'elegir-la mentre passes canals a la teua televisió... I no sembla que les coses puguen canviar molt.

    ResponElimina
  2. El meu corresponsal en Catalunya m'ha informat del programa i he cregut que valia la pena vore'l encara que fòra en diferit.

    ResponElimina